Bijna!!! - Reisverslag uit Maren-Kessel, Nederland van Liza - WaarBenJij.nu Bijna!!! - Reisverslag uit Maren-Kessel, Nederland van Liza - WaarBenJij.nu

Bijna!!!

Door: Liza van der Veeken

Blijf op de hoogte en volg Liza

13 Juli 2009 | Nederland, Maren-Kessel

Hallo!

Gisteravond geprobeerd vroeg naar bed te gaan om dan toch een beetje fit te zijn nu... moet je natuurlijk wel op tijd in slaap kunnen vallen!
Maarja ben inmiddels alweer 23 minuten wakker en nog steeds niet van mn stoel gevallen dus gaat nog goed!

Over een halfuurtje vertrekken we naar schiphol en als het goed is ben ik vanmiddag rond kwart voor 6 nederlandse tijd veilig en wel geland in Accra.

Heb er natuurlijk héééél veel zin in en ga er een super tijd van maken en vooral veel genieten!
Zal jullie proberen zo snel mogelijk iets te laten weten zodra ik internet heb!

• 13 Juli 2009 - 10:12

Marion Bisschops:

Hopelijk heb je een relaxte reis gehad en is het je allemaal meegevallen. Ik wens je daar een fijne tijd toe. Ik blijf je volgen op je weblog. Geniet ervan!!!

Groetjes Marion van de AH

• 13 Juli 2009 - 17:01

Loes:

Liza!
    Hoe was je reis? Beetje op tijd aangekomen, en nog niet meteen doodmoe?(A) Zijn je spullen ook tegelijkertijd aangekomen? Die zouden toch apart vervoerd worden:P Iig superveel plezier daar! En stuur snel weer iets;)

• 13 Juli 2009 - 18:47

Sanne:

heey liza,
    rond deze tijd zit jij al lekker in Ghana :) is je reis goed verlopen en heb je de busreis ook overleefd? laat me snel iets weten en heb een hele leuke tijd daar!! xx

• 13 Juli 2009 - 19:22

Silvia:

Goeie reis gehad?
    Veel plezier!!

Groetjes Silvia

• 14 Juli 2009 - 19:10

Anita:

He, he, blij dat ik je even aan de telefoon gehad heb. Snap dat je doodmoe bent, maar gelukkig heelhuids in Kumasi aangekomen. Eerst goed uitrusten en dan gaan genieten! Pas goed op jezelf en een dikke kus van ons allemaal!
    Mama, papa, Teun en Joris

• 15 Juli 2009 - 18:48

Kirsten:

Hee Liza,
    Hoe gaat het? Ben je al een beetje bijgekomen van de reis? Heel veel plezier daar en ik ben benieuwd naar je vethalen :-)

x Kirsten (AH)

• 15 Juli 2009 - 18:49

Kirsten:

ik bedoel natuurlijk verhalen sorry typfout
    x

• 17 Juli 2009 - 15:36

Anita:

Da's balen dat je pas zondag op het internet kunt. Nu in Cape Coast, tropisch regenwoud bezocht, blij te horen dat je zo enthousiast bent. Wacht vol spanning op de verhalen die je (als het goed is) komende zondag eindelijk op de website kunt gaan zetten. En dan begint het werken.....
    Geniet van alles!
    Mama

• 19 Juli 2009 - 07:55

Irma Van Alem:

Hee Buurmeisje
    Hoop je daar een onwijze tijd hebt en veel ervaringen opdoet maar dat zal vast wel.
    Veel plezier en geniet van alles wat je doet daar meisje.......
    Groetjes Irma

• 20 Juli 2009 - 10:50

Liza:

Hey allemaal, bedankt voor de leuke reacties!
    Heb er weer een nieuw verhaaltje opgezet dus hoop dat jullie weer even voortuit kunnen!
    Hopelijk over iets minder dan een weekje heb ik weer wat verhalen over het werk in Kokobeng in het weesthuis.
    In ieder geval bedankt voor alle lieve woorden en berichtjes!
    Owja ik kan trouwens niet iedereen smsen dus wees niet ongerust als je niks krijgt.. mijn ghanese nummer is in ieder geval 002330541934012. Dus voor wie wil! (weet allen niet of alles aankomt dus ehh ja da is maar weer hopen en anders moet je me maar bellen! houd er wel rekening mee dat het hier 2 uur vroeger is!

• 20 Juli 2009 - 10:51

Liza:

sorry verkeerde nummer! moet zijn 002330542302969!!

• 21 Juli 2009 - 18:20

Annie.:

HEY LIZA.
    WAT EEN AVONDTUUR,EN WAT ZUL JE MOOIE DINGEN ZIEN.
    HOOP DAT JE VEEL KUNT BETEKENEN VOOR DE MENSEN,EN ER HEEL VEEL VOLDOENING UIT ZULT HALEN.
    WENS JE DAARMEE HEEL VEEL SUCCES!!

ZIE HET WEL WEER,ALS HET JE LUKT MET HET INTERNET.

HOUDOE.

• 21 Juli 2009 - 18:24

OMA TRUUS:

LIEVE LIZA.
    DE HARTELIJKE GROETJES EN HET GAAT JE GOED!!