Bedankt! - Reisverslag uit Maren-Kessel, Nederland van Liza - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Maren-Kessel, Nederland van Liza - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Liza van der Veeken

Blijf op de hoogte en volg Liza

16 Juni 2009 | Nederland, Maren-Kessel

Hoi!

Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik de afgelopen weken een aantal bedrijven aangeschreven of ze wellicht wat wilden doneren voor GoodWorkGhana.
Nou dit is zeker geslaagd! Heb echt van alles binnengekregen.
Bij deze wil ik ook even de gelegenheid nemen om de sponsoren te bedanken!

Het meeste kan ik gelukkig meenemen, maar helaas mag ik niet onbeperkt bagage meenemen. Hier is echter het afgelopen weekend een oplossing op gevonden!

Ik had een paar mailtjes verstuurd, en even later kreeg ik een mail terug van Rob Groot van Robels Enterprise en hij zei dat hij de overige spullen gratis voor mij wilde vervoeren.
Vandaag heb ik met mijn moeder de spullen naar Amsterdam gebracht en deze worden aankomende week nog verscheept. Waarschijnlijk zullen deze aankomen in de tijd dat ik in Ghana ben.

De spullen die niet mee zijn op de boot zitten al in mijn koffer en ga ik over een maandje zelf uitdelen.
Oke nu zijn jullie weer op de hoogte!

-xxx- Liza

P.S. Nog even een link naar GWG: www.goodworkghana.org

  • 18 Juni 2009 - 22:43

    Silvia:

    Kei goed, Liza!!!
    Ben trots op zulke mensen!!
    Ga je zeker volgen!

    Silvia enne.....proficiat met je diploma! Dat is extra genieten in Ghana!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 27773

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 25 Maart 2014

Rondreis Thailand

11 Juli 2012 - 27 Juli 2012

Rondreis Oost-Europa met Joris!

20 Juli 2010 - 29 Juli 2010

Italië!!

13 Juli 2009 - 18 Augustus 2009

Ghana!

Landen bezocht: